TIEDOTE

10.11.2017 Julkaisuvapaa heti

Intialainen ravintola aukeaa Suurpellon ostoskeskukseen

Uusi Curry Palace -ravintola aukeaa Espoon Suurpellon ostoskeskukseen 16.11.2017. 136 asiakaspaikan ravintola palvelee asiakkaitaan koko päivän lounaasta illalliseen. Ravintola toimii Kitchen & Bar -hengessä, eli myös juomapuoleen on satsattu. Keväällä 2018 avataan myös terassi ravintolan yhteyteen.

Lounasbuffetissa on tarjolla joka päivä salaattipöytä, kaksi liha- ja kaksi kasvisruokaa, riisiä sekä naanleipää. Illalla on käytössä monipuolinen, yli 50 ruoan À la carte. Ravintolassa on A-oikeudet. Teemailtoja on myös tulossa. Ensimmäisenä tarjolla on Bollywood-tanssiesitykset, joita voi tulla seuraamaan 18.11 ja 2.12 klo 18:30 alkaen.

Kolmen ravintolan perheyritys

Uuden ravintolan auettua, perheyritykseen kuuluu jo kolme toimipistettä;

• Curry Palace, Leppävaarankatu 10, 02600 Espoo
  • Ashoka India, Itämerenkatu 5, 00180 Helsinki
  • Curry Palace, Kynäkatu 6, 02250 Espoo

Ravintoloitsija Sanjive Kumar perusti Curry Palacen vuonna 2000 Leppävaaraan, nousevan Sellon kupeeseen. Kumar perheineen on kehittänyt palvelukonseptia siitä lähtien, etenkin lapsiystävälliseen suuntaan.

Aitoja makuelämyksiä Intiasta

“Haluamme tarjota asiakkaillemme aitoja makuelämyksiä Intiasta. Chilin määrää on toki eurooppalaistettu, mutta meillä on tarjolla myös autenttisen tulisia annoksia, tottuneille chilin ystäville.
Iltaisin ja viikonloppuisin keskitymme erityisesti lapsiperheisiin ja lapsille onkin tarjolla oma menu, josta löytyy lempeitä ruokia mm. broilerista tehtynä. Viikonloppubuffettimme on saavuttanut suuren suosion perheiden keskuudessa. Intia on kasvisruokien luvattu maa ja Curry Palacen kasvisruoat saavat erityisen hyvää palautetta asiakaskunnastamme.

Suomessa aasialaisen ruoan suosio on noussut ilahduttavan tasaisesti. Me pysymme kilpailussa mukana tekemällä sitä mitä parhaiten osaamme – maistuvaa intialaista ruokaa”, kertoo Sanjive Kumar.

Lisätietoja:

Sanjive Kumar, ravintoloitsija, 040-521 0951